ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺎﻫﺶ ﻭﺯﻥ ﻓﯿﺒﺮ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺑﺨﻮﺭﯾﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺎﻫﺶ ﻭﺯﻥ ﻓﯿﺒﺮ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺑﺨﻮﺭﯾﺪ

ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺎﻫﺶ ﻭﺯﻥ ﻓﯿﺒﺮ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺑﺨﻮﺭﯾﺪ

بازگشت

۱ - ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻏﺬﺍﻫﺎﯼ ﻓﯿﺒﺮ ﺩﺍﺭ ﯾﮏ ﻧﮑﺘﻪ ﻣﻬﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺎﻫﺶ ﻭﺯﻥ ﺍﺳﺖ . ﻓﯿﺒﺮ ﺑﺎﻋﺚ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺳﯿﺮﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻣﻘﺎﺩﯾﺮ ﮐﺎﻟﺮﯼ ﮐﻤﺘﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ✅ ۲ - ﻓﯿﺒﺮ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﻪ ﮐﺎﻫﺶ ﯾﺒﻮﺳﺖ، ﺳﻮﺀ ﻫﺎﺿﻤﻪ ﻭ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺁﻣﺪﻥ ﮐﻠﺴﺘﺮﻭﻝ ﮐﻤﮏ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺭﯾﺴﮏ ﺍﺑﺘﻼ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﺒﯽ ﻭ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﻫﺎ ﺭﺍ ﮐﺎﻫﺶ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ✅ ۳ - ﻓﯿﺒﺮ ﻫﺎ ﮐﺠﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ؟ ! ﻣﯿﻮﻩ ﻫﺎ + ﻏﻼﺕ ﻭ ﻧﺎﻥ ﮔﻨﺪﻡ ﮐﺎﻣﻞ + ﺟﻮ ﺩﻭ ﺳﺮ + ﻟﻮﺑﯿﺎ ﻭ ﻋﺪﺱ + ﺑﺮﻧﺞ ﻗﻬﻮﻩ ﺍﯼ✅